Sjuk

Det är inte roligt att vara sjuk. Har inte gjort mycket den senaste veckan. Har legat i soffan och sängen med 39 graders feber och med en irriterande hosta... Var hos doktorn och fick hostmedicin, fick det starkades man kunde få. Tyckte det var lite jobbigt och hosta mig igenom nätterna och inte sova något... Nu har det vänt jag hostar fortfarande men inte lika myket som innan. 

Ska tillbaka till jobbet imorgon och det känns faktiskt väldigt bra. Man blir lite små knäpp av att bara gå hemma i sin ensamhet, väntar bara på att Mikael ska komma hem så man har ngn att prata med...

Nu ska jag försöka att äta lite och mysa ner mig under en filt i soffan och titta på allt skit som går på tv:en under dagtid... Det går bara repriser och tvshop program på tven, URSH!!!


 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får krya på dig och vila mycket. Hoppas du blir bättre snart, kram!

2011-02-02 @ 10:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0