Söndag

Började dagen med att besöka gymmet... Kände mig inte särskilt motiverad idag, men jag börjar se resultat... Jag orkar mera vikter nu än vad jag gjorde innan jag började...

Sen blev det en promenad till Sparbankshallen där en innebandy match väntade... Har aldrig varit och sett en sån match innan så jag såg fram emot detta. Men tyvärr spelade hemma laget väldigt dåligt... Är de nöjda med hur de spelade idag så borde de lägga av med sporten. Man ska aldrig nöja sig med att komma tvåa! Man kan acceptera att det andra laget var bättre än en men man ska inte nöja sig med det...
Tror nog inte att jag kommer att gå och se på innebandy igen håller mig till ishockey...

Förresten nu är vi stolta ägare av ett nytt ps3. Ska bara kolla runt och se om det finns några roliga spel. Jag köpte ett singstar och Mikael köpte ett bil spel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0